Saturday, March 1, 2008

2008.....so old so fast!

Okay, finally I am posting something this year....... have been MIA recently bcoz have lost the urge to post anything...even if things happened.....lots of things happened ......makeups. ....breakups..... Xmas....fckup assignments [still ongoing...fck]....... my bro's brain surgeries.....damn.....its not a good year....so didnt really have the mood to update...

Anyways, the reason I post something today is because something big happened again......Finally I am attached.....and this time i am so damn happy and contented about it that I think it's worth blogging. We met while clubbing, chatted alot....had even more in common... and ended up having breakfast on bed together. Ahhh... sinful pleasures....... even planned to migrate to US or UK in a couple of years time.... yes I know it's fast, but sometimes you can't help it when you finally met the right person ehh?? *winks*

The next big thing that happened is how I find myself changing throughout these 3 months... I think it's partly my bro's incident that made me realised how short life can be and how important family support is. Seriously.....I've watched this kinda of yada yada family love shitty thingie but it's totally different when you experience it. And this is also how I witness the extent of maternal love a mother can offer to her children. This brought us all so much closer together. I'm sooo blessed to be in this family.

Third thing that I'm concerned with is my upcoming finals.......which means I will be graduating in a couple of months time!!! Can't wait to graduate and start work and earn money money money!!! Seriously need money to save, buy clothes, perfumes and GADGETS......... so many new phones out there not purchased ..........it's a sin I tell ya!!!!! *rolls eyes like shallow old blondie*

Oh ya....today I took my passport pic too......and I still have a previous pic taken about 6 months back..... nothing much to say about it..... I'll let u see and decide for yourself......


July 07

March 08

Ya i know it's not that nice but seriously was shocked and relieved when I compared them.... even mum, dad, bro all were like WTF...

ok enough with this...gotta start on my assignment..... Adiosssssss......

Oh ya oh ya........just wanna ask everyone if you prefer to have the sweetest dream ever and waking up dissapointed... or never dream of it and never know what it feels like???

p.s If you really believed me when I said I was attached....you seriously don't know me...... hahahahha... Welcome to 2008 suckers!!! =P


4 comments:

* tiny little eyes pchin * said...

i'm sorry to hear that, i hope he recovers soon. sometimes, things do happen and i personally got caught in the same situation just a few months ago, first was my mom fell and fractured her bone, and then my brother fell really sick (luckily i was jobless at that time that i could stay home to take care of them). and when i finally got a chance to go back to SG to hunt for job, one of my close fren fell sick, she's suffering from kidney failure, btw she's only our age. it really shocked me. there's always ups and downs in life that we have to go through, so we must appreciate everyone in our family and ppl around us. take care and all the best for your final!

Shaun said...

Aik.... didn't know you read my blog too...ahaha..... anyways i couldn't agree more with u....life's too unpredictable and we just gotta look at the bright side of it eh.. thankyuu for ur concern... and take good care in Singapore..

binbin said...

eh finally you updated it.. anyway HUGZ!! okie another HUGZ!! there..fair for both of you. take care yeah...

aiyo shaun..leng zai la..

Vivian said...

hahahaha....of course have the sweetest dream ever, even if it's just a dream!! Cos you can still share it with others later and laugh about it together.. ;p blueak.